Ajánlattételi felhívás grafikai munka hibrid (társas- és online) játékhoz az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében.

Ajánlatkérő adatai:
név: Az emberség erejével – CUM VIRTUTE HUMANITATIS Alapítvány
székhely: 7621 Pécs, Citrom u. 12. I. emelet
adószám: 18327568-1-02
képviselő neve: Nyirati András, elnök
e-mail címe: emberseg.erejevel@gmail.com

Ajánlatkérés tárgya:
Grafikai munka hibrid (társas- és online) játékhoz (Graphic design for the on-line game) az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében az alábbiakban részletezett tartalom szerint.

Játék bemutatása:
A játék célja
Megismertetni más nemzetiségek kultúráját, beláttatni, hogy léteznek mind hasonlóságok, mind izgalmas eltérések köztük. A négy kultúrkör: horvát, magyar, német, roma. A játék elsősorban a 10-12 éves korosztálynak szól. Elsősorban az általános iskolai oktató munkát segítené a játék, élőbbé, érdekesebbé téve a kapcsolódó témájú tanórákat (történelem, hon- és népismeret, etika, idegennyelvek).

Pálya
A folyó (Dráva), ami összeköt és el is választ. Különböző kinézetű és elrendezésű darabokból (10-15 db) áll, amiket puzzleszerű kapcsolódással bármilyen sorrendben össze lehet rakni, az első és utolsó darabja fix. A pálya minden játék során változik. A pálya sima mezőkből (pöttyök) és speciális mezőkből áll. Az egyik speciális mező az állomás (32 db), ahol feladatot kap a játékos. Ha pontosan az állomás mezőjére sikerül lépni, akkor az ott található qr kód vezet el a feladathoz, melynek elvégzése egykörnyi időt jelent. A másik speciális mező a szerencse mező (15 db), ez szerencsekerék segítségével többféle cselekvést rejthet (pl. még egyszer léphet, kimarad).
Start mező: Felsőszentmárton mint Magyarország egyik legnagyobb, többségében horvátok lakta települése.
Cél mező: Erdut-Dalj, ahol véget ér a Dráva, a szerb többségi lakosságú köszségben magyar és német kisebbség is él.

Haladás
Nincs dobókocka. Különböző hajók vannak (pl. SUP, kenu, vízibicikli, motorcsónak, kiránduló hajó, sárkányhajó), speciális tulajdonságokkal. Ezeket kisorsolják a játékosok egymás között. Különböző haladási sebessége van a hajóknak. Normál esetben a kikötés egy játékra az egy külön kör, de lehet olyan hajó, aminek az a különlegessége, hogy neki nem. Lehet teherbírása is a hajóknak, hogy mennyi rakományt tudnak magukkal vinni. A rakományok tokenformájúak.

Megállók/Feladatok
Qr kódok. Mögötte mindig valami online játék/feladat van (ami lehet puzzle, quiz, akasztófa, stb.). Gyors játékok szükségesek, hogy a többi várakozó játékos addig ne unatkozzon. Ha megoldotta a feladatot, megkapja a tokent. Ha nem sikerült, akkor maradhat és megpróbálhatja újra, vagy ha nem akar ismételni, akkor továbbmehet token nélkül. A qr kódokról kívülről annyi látszik, hogy melyik nemzetiséghez tartozik, ezt a kerete jelöli (pl színnel: piros, kék, zöld, sárga – roma, horvát, magyar, német), a témája csak akkor derül ki ha a játékos leolvassa a kódot. Négy téma van: gasztronómia, kultúra, népszokás, zene. Témánként 8 megálló, vagyis nemzetiségenként, minden témából 2 megálló van, vagyis összesen 32 megálló van.

Tokenek
Mindegyik nemzetiségnek más a token formája. A Tokenek hátulján szerepel, hogy konkrétan mi az.

Szükséges grafikai elemek:
10-15 pályaelem (10-15 cm folyódarabok)
80-90 mező a folyóhoz (32 db megálló, 15 db szerencse)
32 db token
8 db hajó
Játék logó
Web banner
Háttérkép a játékokhoz
Doboz

Teljesítés határideje: A szerződéskötéstől számított 3 hónap

A tartalommal kapcsolatos esetleges pontosító kérdéseket kérjük, a nagy.erika@outlook.com címre küldjék. A kérdésekre adott válaszok egyidőben valamennyi felkért ajánlattevőnek megküldésre kerülnek.

Az ajánlat benyújtásának módja:
A felhíváshoz mellékelt hiánytalanul kitöltött és cégszerű aláírással ellátott ajánlattételi lapot elektronikusan a nagy.erika@outlook.com címre, ezzel egyidejűleg ajánlatkérő fent megjelölt székhelyére postai vagy személyes úton benyújtva.

Az ajánlat benyújtásának határideje: 2021. november 19. 14.00

Az ajánlatok bírálatának szempontja:
Ajánlattevő a legalacsonyabb végösszegű ajánlatot tevővel kíván szerződést kötni.

Letöltés:
Ajánlattételi felhívás játékhoz kapcsolódó grafikai munkára
Ajánlattételi lap játékhoz kapcsolódó grafikai munkára

Az ajánlatokat személyesen a Pécsen, a Citrom u. 12. szám alatt található irodánkban lehet benyújtani. A fent meghatározott projekt során további beszerzésekre is sor kerül. Ezekről tájékoztatást nyújt a Beszerzési terv.