Ajánlattételi felhívás promóciós anyagok készítésére, nyomtatására az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében.

Ajánlatkérő adatai:

név: Az emberség erejével – CUM VIRTUTE HUMANITATIS Alapítvány
székhely: 7621 Pécs, Citrom u. 12. I. emelet
adószám: 18327568-1-02
képviselő neve: Nyirati András, elnök
e-mail címe: emberseg.erejevel@gmail.com

Ajánlatkérés tárgya:

Promóciós anyagok készítése, illetve nyomtatási feladatok ellátása az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében az alábbiakban részletezett tartalom szerint.

1. Tanulmány nyomtatása (5.2.3. Printing Study/paper – bilingual – both on Croatian and Hungarian language, 50 copies)

90 oldal terjedelmű dokumentum színes egyoldalas nyomtatása 100 gr color copy papírra 5 db
90 oldal terjedelmű dokumentum fekete-fehér egyoldalas nyomtatása 80 gr color copy papírra 45 db
előlap színes egyoldalas nyomtatása 100 gr color copy papírra 50 db
90 oldal terjedelmű dokumentum spirálkötése fém spirállal, átlátszó előlappal, fehér karton hátlappal50 db

A feladat teljesítésének határideje: 2021. szeptember 30.

2. Promóciós anyagok készítése, emblémázás (5.6.5. Printing promotional material – Posters, Roll-ups for each school partner and NDC, leaflets, notebooks, pencils, USBs etc with Project logo)

plakát nyomtatása A/3 méretben színes nyomtatással 200 gr papírra20 db
emblémázott toll300 db
emblémázott notesz A/5 méret, 50 ív, 400gr színes előlap-hátlap, matt fóliával, 200gr color copy belív, fém spirálozott120 db
emblémázott pendrive, 8 GB, swing típus, választható színben60 db
emblémázott hűtőmágnes, lapmágnessel, névjegykártya méretben300 db
roll-up 85×200 cm, szerkezettel együtt, UV-álló, tartós1 db

A nyomattal ellátandó eszközök beszerzésének költsége Ajánlattevőt terheli. Az embléma megszerkesztését Ajánlatkérő végzi.

A feladat teljesítésének határideje: 2021. október 22.

3. Roll-up készítése (5.6.6. Printing bilingual Pop-up exhibition on Croatian/Hungarian language, culture, customs etc, all together 20 pop-up banners)

roll-up 85×200 cm, szerkezettel együtt, UV-álló, tartós 20 db

A feladat teljesítésének határideje: 2021. szeptember 6.

4. Konferencia tájékoztató anyagainak nyomtatása (5.6.12. Final Conference – printing material – name tags, banner, maps etc)

névkártya nyomtatása, nyakba akasztható, tokkal, szalaggal együtt 120 db
molino 2mx1m2 db
emblémázott gumis mappa, karton, A/4, különböző színű120 db
A/4 nyomtatás, fekete-fehér, 80gr color copy500 db
A/5 nyomtatás, színes, 100gr color copy 500 db

A feladat teljesítésének határideje: 2022. február 11.

Az ajánlat benyújtásának módja:
A felhíváshoz mellékelt hiánytalanul kitöltött és cégszerű aláírással ellátott ajánlattételi lapot elektronikusan a nagy.erika@outlook.com címre, ezzel egyidejűleg ajánlatkérő fent megjelölt székhelyére postai vagy személyes úton benyújtva.

Az ajánlat benyújtásának határideje: 2021. augusztus 27. 14.00

Az ajánlatok bírálatának szempontja:
Ajánlattevő a legalacsonyabb végösszegű ajánlatot tevővel kíván szerződést kötni.

Letöltés:
Ajánlattételi felhívás promóciós anyagok készítésére, nyomtatására
Ajánlattételi lap promóciós anyagok készítésére, nyomtatására

Az ajánlatokat személyesen a Pécsen, a Citrom u. 12. szám alatt található irodánkban lehet benyújtani. A fent meghatározott projekt során további beszerzésekre is sor kerül. Ezekről tájékoztatást nyújt a Beszerzési terv.