Skip to content
Emberség Erejével
  • RólunkExpand
    • Történetünk
    • Emberség-díj
    • Partnereink
    • Támogatók
    • Közérdekű adatok
    • Kapcsolat
  • Emberi jogi nevelésExpand
    • TársasjátékExpand
      • Ha nagy leszek
      • KIO
      • Kultúra Vízitúra
      • DEMO
    • Online játékExpand
      • Nana nagy napja
      • Manipulátor Műhely
      • E-STAR: Napról napra
      • A Schlauch-terv
      • MissionX
      • Szia uram, szavazol?
      • Dignity World
    • OktatásExpand
      • Emberi jogi hősök
      • A nem:számít!
      • Résnyire
      • egyMÁStan
    • ProjektekExpand
      • Válaszd a saját utad!
      • E-STAR
  • Civil fejlesztésExpand
    • Közvélemény
    • Közösségi Iroda
    • Jogsegély
    • Proteus
    • Rebuilding Democracy
    • Pályázatok
    • Járókelő
    • ArchívExpand
      • Podcast
      • Részvétel
      • Erősödő Civil Közösségek
      • Dignity World
  • Hírek
  • 1%
  • Magyar
  • English
TÁMOGATÁS
Emberség Erejével
Blog

Ajánlattételi felhívás grafikai munka hibrid (társas- és online) játékhoz

Közzétéve:2021.11.15.2022.01.12.

Ajánlattételi felhívás grafikai munka hibrid (társas- és online) játékhoz az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében.

Ajánlatkérő adatai:

név: Az emberség erejével – CUM VIRTUTE HUMANITATIS Alapítvány
székhely: 7621 Pécs, Citrom u. 12. I. emelet
adószám: 18327568-1-02
képviselő neve: Nyirati András, elnök
e-mail címe: emberseg.erejevel@gmail.com

Ajánlatkérés tárgya:

Grafikai munka hibrid (társas- és online) játékhoz (Graphic design for the on-line game) az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében az alábbiakban részletezett tartalom szerint.

Játék bemutatása:

A játék célja

Megismertetni más nemzetiségek kultúráját, beláttatni, hogy léteznek mind hasonlóságok, mind izgalmas eltérések köztük. A négy kultúrkör: horvát, magyar, német, roma. A játék elsősorban a 10-12 éves korosztálynak szól. Elsősorban az általános iskolai oktató munkát segítené a játék, élőbbé, érdekesebbé téve a kapcsolódó témájú tanórákat (történelem, hon- és népismeret, etika, idegennyelvek).

Pálya

A folyó (Dráva), ami összeköt és el is választ. Különböző kinézetű és elrendezésű darabokból (10-15 db) áll, amiket puzzleszerű kapcsolódással bármilyen sorrendben össze lehet rakni, az első és utolsó darabja fix. A pálya minden játék során változik. A pálya sima mezőkből (pöttyök) és speciális mezőkből áll. Az egyik speciális mező az állomás (32 db), ahol feladatot kap a játékos. Ha pontosan az állomás mezőjére sikerül lépni, akkor az ott található qr kód vezet el a feladathoz, melynek elvégzése egykörnyi időt jelent. A másik speciális mező a szerencse mező (15 db), ez szerencsekerék segítségével többféle cselekvést rejthet (pl. még egyszer léphet, kimarad). 

Start mező: Felsőszentmárton mint Magyarország egyik legnagyobb, többségében horvátok lakta települése.

Cél mező: Erdut-Dalj, ahol véget ér a Dráva, a szerb többségi lakosságú köszségben magyar és német kisebbség is él.

Haladás

Nincs dobókocka. Különböző hajók vannak (pl. SUP, kenu, vízibicikli, motorcsónak, kiránduló hajó, sárkányhajó), speciális tulajdonságokkal. Ezeket kisorsolják a játékosok egymás között. Különböző haladási sebessége van a hajóknak. Normál esetben a kikötés egy játékra az egy külön kör, de lehet olyan hajó, aminek az a különlegessége, hogy neki nem. Lehet teherbírása is a hajóknak, hogy mennyi rakományt tudnak magukkal vinni. A rakományok tokenformájúak.

Megállók/Feladatok

Qr kódok. Mögötte mindig valami online játék/feladat van (ami lehet puzzle, quiz, akasztófa, stb.). Gyors játékok szükségesek, hogy a többi várakozó játékos addig ne unatkozzon. Ha megoldotta a feladatot, megkapja a tokent. Ha nem sikerült, akkor maradhat és megpróbálhatja újra, vagy ha nem akar ismételni, akkor továbbmehet token nélkül.

A qr kódokról kívülről annyi látszik, hogy melyik nemzetiséghez tartozik, ezt a kerete jelöli (pl színnel: piros, kék, zöld, sárga – roma, horvát, magyar, német), a témája csak akkor derül ki ha a játékos leolvassa a kódot. Négy téma van: gasztronómia, kultúra, népszokás, zene. Témánként 8 megálló, vagyis nemzetiségenként, minden témából 2 megálló van, vagyis összesen 32 megálló van.

Tokenek

Mindegyik nemzetiségnek más a token formája. A Tokenek hátulján szerepel, hogy konkrétan mi az. 

Szükséges grafikai elemek:

  • 10-15 pályaelem (10-15 cm folyódarabok)
  • 80-90 mező a folyóhoz (32 db megálló, 15 db szerencse)
  • 32 db token
  • 8 db hajó
  • Játék logó
  • Web banner
  • Háttérkép a játékokhoz
  • Doboz

Teljesítés határideje: A szerződéskötéstől számított 3 hónap

A tartalommal kapcsolatos esetleges pontosító kérdéseket kérjük, a nagy.erika@outlook.com címre küldjék. A kérdésekre adott válaszok egyidőben valamennyi felkért ajánlattevőnek megküldésre kerülnek.

Az ajánlat benyújtásának módja:

A felhíváshoz mellékelt hiánytalanul kitöltött és cégszerű aláírással ellátott ajánlattételi lapot elektronikusan a nagy.erika@outlook.com címre, ezzel egyidejűleg ajánlatkérő fent megjelölt székhelyére postai vagy személyes úton benyújtva.

Az ajánlat benyújtásának határideje: 2021. november 19. 14.00

Az ajánlatok bírálatának szempontja:
Ajánlattevő a legalacsonyabb végösszegű ajánlatot tevővel kíván szerződést kötni.

Letöltés:
Ajánlattételi felhívás
Ajánlattételi lap

Post Tags: #ajánlattételi felhívás#interreg#teach
Search

Hallgasd meg, hogy mi szól éppen a Kék Kanapén!

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube
  • Flickr

Hírlevél-feliratkozás

loader

Elfogadom az adatvédelmi szabályzatban foglaltakat, küldjetek nekem hírlevelet!

Az e-mail címed csak arra használjuk, hogy elküldjük neked az Emberség Erejével hírlevelet. Bármikor leiratkozhatsz róla a hírlevélben található linkre kattintva.

Emberség Erejével Alapítvány
7621 Pécs Citrom utca 12.
info@emberseg.hu
Adószám: 18327568-1-02
Nyilvántartási szám: 02-01-0001551

HU98508001111532776500000000

HONLAPOK

  • Pályázat
  • Shop
  • Közösségi Iroda
  • KIO
  • Dignity World

HASZNOS

  • Kapcsolat
  • Közérdekű adatok
  • Adatkezelési tájékoztatók
  • Partnerek
  • Támogatóink
 SimplePay vásárlói tájékoztató
Facebook Instagram YouTube Facebook Group Pinterest Linkedin

© 2025 Emberség Erejével Alapítvány · Minden jog fenntartva

Scroll to top
  • Rólunk
    • Történetünk
    • Emberség-díj
    • Partnereink
    • Támogatók
    • Közérdekű adatok
    • Kapcsolat
  • Emberi jogi nevelés
    • Társasjáték
      • Ha nagy leszek
      • KIO
      • Kultúra Vízitúra
      • DEMO
    • Online játék
      • Nana nagy napja
      • Manipulátor Műhely
      • E-STAR: Napról napra
      • A Schlauch-terv
      • MissionX
      • Szia uram, szavazol?
      • Dignity World
    • Oktatás
      • Emberi jogi hősök
      • A nem:számít!
      • Résnyire
      • egyMÁStan
    • Projektek
      • Válaszd a saját utad!
      • E-STAR
  • Civil fejlesztés
    • Közvélemény
    • Közösségi Iroda
    • Jogsegély
    • Proteus
    • Rebuilding Democracy
    • Pályázatok
    • Járókelő
    • Archív
      • Podcast
      • Részvétel
      • Erősödő Civil Közösségek
      • Dignity World
  • Hírek
  • 1%
  • Magyar
  • English